СТБ рекламує серіал «Адвокат» за допомогою оголошень на стовпах

Телеканал СТБ

Канал СТБ вирішив привернути увагу аудиторії до свого серіалу «Адвокат» за допомогою оголошень на стовпах.

Чорно-білі листівки з написом «Адвокат. Безкоштовні консультації» й нижче «по буднях на СТБ» з відривними хлястиками, де замість телефонів зазначено час показу серіалу, здалеку дуже нагадують звичайні вуличні оголошення. Як зізналися на каналі, пояснення такого оригінального промокреативу дуже просте: можливість небанально й водночас недорого заявити про свій продукт.

За словами Руслана Терещенка, керівника департаменту маркетингу телеканалу СТБ, реалізація цього задуму обійшлася менш ніж у 2 тисячі доларів. Загалом по Києву було розклеєно майже 15 тисяч оголошень. Це не перша подібна рекламна новація від каналу СТБ. Торік у межах промокампанії «Весь Фантомас на СТБ» у поштові скриньки підкидали «записки Фантомаса». Акція одержала спеціальний приз на фестивалі Direct Hit як найоригінальніший директ-мейл проект.

Телекритика