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
У новому сезоні на СТБ буде більше кохання | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

У новому сезоні на СТБ буде більше кохання

Телеканал СТБ

Кіногрупа Film.UA Production спільно з Pronto Production завершили зйомки одразу двох телевізійних художніх фільмів. Обидві прем’єри відбудуться в новому телевізійному сезоні. Тобто, домогосподарки, які є цільовою аудиторію телевізійних мелодрам, можуть уже починати запасатися свіжими носовичками – фільми «Прощена неділя» («Прощенное воскресенье») і «Якщо ти мене чуєш» («Если ты меня слышишь») слід чекати в осінньому ефірі телеканалу СТБ в прайм-тайм у вихідні.

За моїми особистими спостереженнями, якщо в Україні виробники кіно починають шукати сценарії (тему копродукції, яка відбувається за схемою «бензин російський, ідеї – наші», пропоную тут вкотре не обговорювати. – А.К.), то це переважно мелодрами. Любовні історії як із хорошим, так і з драматичним фіналом мають дуже високий рейтинг. Іноді – на порядок вищий, ніж традиційно «чоловіче» кіно – детективи, бойовики і трилери. Пояснюється це не лише «м’якою» українською ментальністю (хоча повноцінний хорор – «Вій» – написано таки українцем, Гоголем), а й тим фактом, що сучасним українським чоловікам так званого «робочого» віку (у кожного він свій, індивідуальний) часто-густо нема коли толком подивитися телевізор. Через те сітка мовлення переважної більшості каналів дедалі більше орієнтується на жіночу аудиторію. Відповідно до затребуваності працюють і продюсери.

Показово, що обидва згаданих вище фільми – це режисерські дебюти. «Прощена неділя» – перша робота режисера Тетяни Ходаковської, «Якщо ти мене чуєш» – перший крок у «великому кіно» режисера Андрія Толошного. Звично, але так само показово, що головні ролі грають запрошені з Росії «зірки». Однак мало хто звертає увагу, що співвідношення «громадянства» і «прописки» все ж таки на користь України – акторів українських театрів знімається більше, та й грають вони не гірше.

Я в жодному разі не роздаю авансів за акторські роботи, яких іще не бачив, але натомість я регулярно дивлюся інші фільми за участю вітчизняних акторів, і гра «наших» у телефільмах «Так не буває», «Без особливих прикмет», «Психопатка», «Діви ночі» або ж «Смерть шпигунам!» нічим не поступається грі «їхніх». А в деяких випадках українські актори, які рвуться працювати, навіть можуть дати фору втомленим російським «зіркам». Будемо сподіватися, що в згаданих тут фільмах робота українських акторів Інни Мірошниченко («Ангел-охоронець», «Мийники автомобілів»), Світлани Артемонової («Штольня»), Олега Примагенова («Дев’ять життів Нестора Махна») та Віталія Лінецького («День народження Буржуя») буде так само гідною.

«Якщо ти мене чуєш» – класична любовна історія про те, як сучасна ділова городянка, така собі бізнес-леді, долає кризу середнього віку. Підкреслена орієнтація фільму саме на міського глядача не зовсім випадкова – ритм життя сучасного великого і навіть середнього за розміром міста не здатен приховати, а навпаки – провокує різні кризи, робить їх помітними. Бізнесменша Лариса віком «за тридцять», яку грає «зірка» нашумілого десять років фільму Павла Чухрая «Злодій» («Вор») Катерина Реднікова, живе самотньо і вся поринула в туристичний бізнес. Аж тут дає про себе чути давнє забуте кохання, такий собі Гера, який прагне поновлення стосунків. Тікаючи від його наполегливої уваги, Лариса терміново їде в Крим, де саме виникли проблеми з бізнесом. Там через свою необережність вона мало не тоне в морі. Рятує її незнайомець із рельєфною мускулатурою. Продюсери обіцяють, що все закінчиться добре, я теж так думаю, але як саме добре і кому буде добре – побачимо. Сценарій фільму написаний петербурзьким автором.

«Прощена неділя» – історія зовсім іншого плану. Максим і Настя кохають одне одного, Настя вагітна, Максим радий, вони хочуть одружитися. Батьки не заперечують, проте Максимового тата насторожує той факт, що наречена сина родом із того самого міста, де в нього самого колись був бурхливий роман. Провівши невеличке розслідування, він шокований відкриттям: Настя – його донька, отже, вони з Максимом – брат і сестра. Таким чином, маємо класичний приклад інцесту і будемо сподіватися, що все закінчиться так само добре, як у більшості подібних історій. Принаймні, синопсис стрічки обіцяє розв’язання цієї інтриги досить несподіваним чином.

Отже, все буде добре. Така установка – не показувати в прайм-тайм драматичних історій із сумним та безнадійним фіналом. Поки що вона виконується. Хочете чогось іншого – дивіться телевізор після опівночі. В новому сезоні в цьому плані нічого не зміниться.

Телекритика