Зимово-весняний сезон: підбиття підсумків

Телеканал СТБ

Огляд найяскравіших і найзначущих подій (як зі знаком «плюс», так і зі знаком «мінус»), що мали місце в нашому ефірі в січні-травні 2007 року на думку Media Resources Management.

Телеканал СТБ цього сезону вирізняється з-поміж інших досить чіткою концепцією розвитку, й суворо її дотримується. Завдяки цьому канал упевнено посів третє місце за аудиторією «18+». Тим дивнішою видається реакція його «дружніх каналів» – «Нового» й ICTV, які завзято заперечують його лідерство.

Також хотілося б відзначити вдалу, на наш погляд (Media Resources Management), промо-кампанію інформаційної програми «Вікна-новини» під слоганом: «Все набагато цікавіше». Кампанія проходила у два етапи, причому перший містив зовнішню рекламу, а також невелику БТЛ-акцию: демонстрація людей із прапорами «Все набагато цікавіше», які пройшлися центральними вулицями Києва.

Також канал уперше на українському ринку уклав повномасштабну output-угоду з кінокомпанією Film.UA на телевізійні фільми цього виробника. При цьому слід зазначити, що пропозиція СТБ була конкурентноздатною у світлі попередніх продажів продукту Film.UA на канали «Інтер» і «1+1».

Оскільки серіали таки є чи не найзатребуванішим продуктом на українському телебаченні, слід зазначити, що російський серіал «Лікарська таємниця» став знаковим проектом на СТБ, показуючи результати 4,99/11,43, що для каналу із середньою часткою 6,51% досить непогано.

Media Resources Management