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
«Адвокат» – більше, ніж просто серіал | Телеканал СТБ
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

«Адвокат» – більше, ніж просто серіал

Телеканал СТБ

Кількість вироблених у Росії серіалів щороку зростає. Усю вироблену продукцію можна сміливо поділити на дві групи – довгі мильні опери й художні серіали, творці яких дбають, насамперед, про якість виробленого продукту. Дітище студії «Мотор фільм» «Адвокат», безсумнівно, можна зарахувати до другої групи, у чому журналісти «Нашого фільму» змогли переконатися просто на знімальному майданчику нового сезону серіалу, а підтвердити все побачене ми попросили режисера Іллю Максимова.
Дещо про серіал…
Серіал «Адвокат» на телеканалі СТБ в кожній своїй серії розповість різноманітні цікаві історії з життя та судової практики адвоката Зиміна (Андрій Соколов). Сам актор стверджує, що таких ідеалізованих осіб, як його герой, насправді в житті не буває. Втім, так і має бути в кіно, і тим паче в серіалі – мистецтво дещо ідеалізує героїв, щоб було на кого рівнятися.

Наважимося стверджувати, що образ Зиміна – це єдине, що ідеалізовано у фільмі. Решта максимально наближена до реальності. Так, наприклад, весь серіал знімають у натуральних інтер'єрах – ніяких декорацій. Засідання суду – в залі суду, офіс Зиміна розміщується в адвокатській конторі «Князєв і партнери», де із цього приводу навіть розвішані фотографії з кадрами з фільму. Для «Адвоката» немає жодної побудованої декорації, саме таке бачення знімань припало до душі продюсерові проекту Дмитру Фіксу.
Знімають «Адвоката» два режисери – Ілля Максимов, що працював також і над серіалом студії «Мотор фільм» «Шпигунські ігри», і сам виконавець головної ролі Андрій Соколов. При цьому, коли на знімальному майданчику керує Ілля, конфліктів з Андрієм не виникає, «коли Соколов на майданчику як актор, він не заважає мені працювати, він із повагою ставиться до чужої праці» – коментує режисер.
«Ми підвищуємо якість із кожним сезоном – бюджет більше, більше технічних засобів для реалізації наших ідей. Ми знімаємо практично кіно, тільки багатосерійне. У новому сезоні збільшився бюджет серіалу, ми запросили нових молодих акторів, що вже заявили про себе в інших проектах», – розповідає Максимов.
Одна із серій…
У серії під назвою «Помилковий виклик», знімання якої ми спостерігали, Зимін захищає колишнього програміста одного зі столичних банків Павла Молотова, що обвинувачується в хакерській діяльності. Щоб з'ясувати, хто ж насправді завдав шкоди банку, Зиміну доводиться ризикувати своїм життям. Роль програміста в серіалі взяв на себе Андрій Булатов (відомий за ролями в серіалах «Солдати», «Кулагін і партнери» і фільму «Графіті»).

Процес знімань…

Ще одним фактом на користь художності серіалу є сам процес знімань «Адвоката». На майданчику довго налаштовують світло, встановлюють камери, кожного актора знімають окремо в три плани – загальний, середній і великий. На жодному зі знімальних майданчиків мильної опери такого не побачиш. Звук в «Адвокаті» теж найчастіше пишуть окремо. «У нас дубляж іде, в артистів є додаткова можливість заробити гроші», – жартує режисер.
Ілля Максимов взагалі великий жартівник, напевно в нього вдало вийде попрацювати в жанрі комедії, але поки він набиває руку на детективних картинах. Знімальна група вже звикла до веселої вдачі режисера.
Приміром, при підготовці до однієї зі сцен Максимов повідомляє акторам:
– Я там викреслив слова з тексту.
– Усі? – сміючись, запитують актори.
– Ні, цього разу дещо залишив. Якщо залишити їх, то виходить, що Зимін хлопця під дуло підставив.
«Буває, що актор починає говорити вивчений текст, і виходить якось занадто літературно, пластиково, і тоді ми просимо їх переговорити текст своїми словами, щоб було жвавіше й реальніше», – коментує свій учинок Ілля.
Побувавши на майданчику «Адвоката» неможливо не дійти висновку:

Якість продукту прямо залежить від того, наскільки серйозно підходять до справи його виробники. Коли підбирається група, яка вміє думати й образно мислити, що властиво справжнім творчим людям, нічого поганого просто не може вийти. «Мене тому й кличуть режисером, що я роблю все якісно. У тих, хто робить менш якісно, напевно, занижена планка. У нас все строго. Ми намагаємося зробити наш серіал ближчим до мистецтва, щоб він запам'ятовувався не менше, ніж фільми, що виходять у кінотеатрах», – каже Ілля Максимов.

На наше пряме запитання, які з фільмів, що вийшли останнім часом на великі екрани, йому запам'ятовувати не хочеться, режисер дипломатично ухилився від відповіді: «Я поважаю чужу працю, навіть якщо щось не виходить – пусте, наступного разу вийде. Я знаю, як важко знімати кіно».
Ну а ми нагадуємо, що серіал «Адвокат» ви зможете дивитися вже з наступного тижня на каналі СТБ.
Матеріал із сайту http://www.nashfilm.ru. Людмила Беширова, за сприяння ЗАТ «Мотор фільм студія», фотографії Дар'ї Левіної.