СТБ відзначили на міжнародному фестивалі директ-маркетингових проектів

Телеканал СТБ

Телеканал СТБ увійшов до фаворитів міжнародного конкурсу директ-маркетингових проектів «Direct Hit 2007», що проходив у Києві 24-25 травня. Робота «Весь Фантомас на СТБ» відзначена спеціальним дипломом партнера фестивалю Австрійської пошти «за найоригінальніший директ-мейл».

«Весь Фантомас на СТБ» – промо-кампанія анонсування серії фільмів про Фантомаса. В її межах був обраний нетрадиційний для телевізійних каналів спосіб реклами – директ-мейл. Основним завданням акції стало залучити якомога більшу аудиторію до перегляду знаменитої кінотрилогії, викликати в глядачів приємні спогади про часи прем'єри фільму, а також створити «ефект сарафанного радіо».

«Фантомас свого часу здійняв фурор на пострадянському просторі: його цитували, в нього грали, ним лякали дітей, а дитячі записки, описані в Денискових оповіданнях Драгунського – так це справжнісінький партизанський маркетинг:) і з нашого боку було гріх цим не скористатися», – говорить директор департаменту маркетингу телеканалу СТБ Руслан Терещенко.

Спеціально для акції були виготовлені кілька екземплярів записок від Фантомаса в стилі дитячих послань один одному: текст написаний від руки, нерівним почерком на шматочку зошитового аркуша. Листівки підкидали в поштові скриньки, а також розклеювали на вуличних стовпах. Акція проходила торік у лютому.

Вірусний ефект був досягнутий: листівки від Фантомаса розсилали один одному по e-mail, обговорювали на форумах, чатах, у живих журналах. Замітки про незвичайній промо-кампанію СТБ з'явилися також у пресі й на сайтах, присвячених рекламі й маркетингу. Усе це відбилося й на показниках трилогії: частка рубрики «Комедії» під час демонстрації фільмів про Фантомаса збільшилася в півтора рази та становила 6,89%.

Прес-служба СТБ