Андрій Пшеничний: «Єдине, чого в мене немає – це офіційної прописки за адресою телеканалу!»

Телеканал СТБ

Сьогодні до мене в гості завітав Андрій Пшеничний – головний дизайнер каналу СТБ. Якщо пощастить, то ми довідаємося деякі секрети графічних штучок.

Доброзичливий, дещо сором’язливий, працьовитий – усе це про Андрія Пшеничного, головного дизайнера каналу СТБ. Андрій, як і вся чудова команда дизайнерів телеканалу, віддається своїй справі цілком, перебуваючи на роботі цілодобово, щоби ви, любі телеглядачі, могли бачити їхні витвори щодня. Та, власне, навіщо я вам все це розповідаю? Зараз ви й самі про все дізнаєтеся…

Вітаю Вас, Андрію!

Доброго дня, Євгеніє…

Я знаю, що у вас замало вільного часу, тож, мабуть, почнемо…
Скажіть, що вас надихає на створення «одежинки» для різних програм?

Насправді, Женю, надихнути дизайнера може будь-що… Насамперед – це сама програма. Приступаючи до роботи, ти мусиш зрозуміти, що надихнуло автора, режисера передачі та що зможе викликати цікавість телеглядача. І тільки збагнувши й відчувши це, можна розпочинати оформлення обкладинки проекту.

А ще можна просто йти вулицею, побачити щось, що осяє тебе чудовою думкою, яка й допоможе знайти вдале рішення. Однак, повторю, первинною залишається таки сама програма.

Як усім відомо, нещодавно програма «Документальний детектив» змінила свій дизайн. Чому так вирішили?

По-перше, тому що сама передача та її зовнішній вигляд стали набагато цікавішими. Цією обкладинкою ми не хотіли змінити суть програми, а тільки намагалися підкреслити її найсильніші сторони. Головною нашою метою було розповісти про те, що проект «Документальний детектив» – це передовсім розслідування справжньої досить цікавої історії. Сподіваюся, у нас це вийшло, проте судити, певна річ, телеглядачам.

Гадаю, що наші глядачі гідно оцінять роботу вашої команди. До речі, на вашу думку, чи може зовнішній вигляд впливати на рейтинг програми?

Певна річ, так… Часто перше, що людина бачить на екрані – це саме графіка тієї чи іншої передачі. І від того, як вона оформлена, телеглядач робить свої перші висновки про програму. Якщо вона його заінтригує, то й саму передачу він подивиться охоче.

Розкажіть, яких змін можна очікувати від вашої команди найближчим часом? І якщо таке станеться, то які передачі маєте намір «переодягти»?

Знаєте, Женю, нехай це буде таємницею…

Розумію, ви хочете зробити сюрприз нашим телеглядачам?..

Так, цілком справедливо. А який це буде сюрприз, якщо я вам зараз усе розповім?..

Ви мене заінтригували… Утім, поговоримо про це пізніше, бо я ще хотіла запитати про промо-акції програми «Вікна-Новини». Досить скромне рішення в плані дизайн-оформлення – це було зроблено навмисно, щоб не відволікати читачів від змісту?

Стисло – так! Дуже гарне й правильне запитання. Найчастіше дизайн оцінюється як гарна й барвиста картинка, кажуть, що отут дизайну дуже багато, а тут обмаль. Такого не буває, дизайн – це образ подання матеріалу, це те, як ти хочеш донести до людей ту чи іншу думку або відчуття.

Головною же ідеєю промо-кампанії «Вікна-Новини» була гра слів. Адже новини – це насамперед цікава інформація. Головним було те, що ми сконцентрували увагу глядача саме на суті.

І на мою думку, скромність картинки цьому тільки посприяла, привертаючи увагу до слів і їхнього змісту…
Власне, дякую, Андрію, за корисну й цікаву бесіду. Я довідалася багато нового. Не можу вас більше затримувати. Утім, сподіваюся, що незабаром ми поговоримо з вами ще.

До побачення, Женю, було приємно з вами спілкуватися.

Не маю сумнівів 😉 …

Нестеренко Євгенія