Глядач дистанціонує "Вікна-новини" від новин на інших каналах

Телеканал СТБ

Чимало медіа-фахівців справедливо вважають телеканал СТБ найбільш цілісним, зрозумілим, кажучи мовою маркетингу, найчіткіше позиціонованим каналом (що підтверджується соціологічними дослідженнями). Цього підходу ми намагаємося дотримуватися й щодо наших програм. Інакше кажучи, програма повинна мати чітко виражену ідею й посідати в голові глядача своє, відмінне від конкурентів, місце. Трансформація наших новин почалася задовго до початку компанії й знайшла своє відображення в сприйнятті глядачів. За останніми результатами фокус-груп, глядач дистанціонує "Вікна-новини" від новин на інших каналах, наслідком чого є ця рекламна кампанія. Її завдання: позначити цю різницю, закріпити ті відмітні риси, які виокремлюють "Вікна-новини" від інших новин: цікаве подання на перший погляд звичайних фактів, підтексти, натяки, які є в програмі, іронічність, позитивний погляд на речі.

Головна ідея кампанії та програми: "Все набагато цікавіше".
Концепція рекламної кампанії:
Навколо нас постійно відбуваються події політичного, соціально-економічного, побутового характеру, результати яких ми можемо спостерігати, однак про справжні причини цих подій пересічна людина може лише здогадуватися. І, як це часто буває, справжні причини подій набагато цікавіші, ніж це видається на перший погляд.

Використані в кампанії сюжети:
На скільки подорожчає житло в Києві цього року?
1. На 70 відсотків
2. Обміняю квартиру в Києві на село.
3. Все набагато цікавіше.
Як зватимуть наступного Президента України?
1. Віктор
2. Віктор
3. Все набагато цікавіше
Яким буде символ нової опозиції?
1. Підковане серце
2. Білий серп, синій молот
3. Все набагато цікавіше.
Які справжні заподій розміщення американських систем ПРО в Європі?
1. Для забезпечення миру в усьому світі
2. Своя зброя вдома вже не вміщається
3. Все набагато цікавіше
З нового року зарплату в Україні платитимуть…
1. Щоденно
2. Погодинно
3. Все набагато цікавіше.
Як звати першого українського космонавта?
1. Леонід
2. Юрій
3. Все набагато цікавіше
Медіа-планування:
Через загострення політичної ситуації в країні було ухвалено рішення запустити на першому етапі тізер-кампанію: зовнішня реклама з написом "Все набагато цікавіше " без пояснень, що це й хто це. На підтримку також була проведена невелика БТЛ-акція, можна навіть сказати партизанська, суть якої: демонстрація людей із прапорами "Все набагато цікавіше", що 1 травня примкнула до колони комуністів і пройшлася центральними вулицями Києва. Мета: запустити хвилю чуток, почати обговорення, щоб це могло означати. Остаточні результати ще не підбивали, на кількох новинних форумах зауважили обговорення цього заходу.

Медіа-носії: тролли, сітілайти, БТЛ.
На другому етапі: власне сама промо-кампанія із сюжетами, згаданими вище.
Медіа-носії: ТБ, преса, тролли, сітілайти, Інтернет.