СТБ запасся кінострічками

Телеканал СТБ

Як стало відомо "Ъ", канал СТБ уклав ексклюзивний річний контракт із продакшн-студією Film.UA на виробництво телефільмів. Компанія продала каналові 26 стрічок із середнім бюджетом $200 тис., 14 з яких у стадії виробництва. Учасники ринку не виключають, що контракт каналу з Film.UA завершиться покупкою продакшн-студії, що вийшла 2005 року зі складу групи "Інтер".

ЗАТ "Міжнародний Медіа Центр СТБ" засноване 1997 року. Технічне покриття – 92% території України. За даними дослідницької компанії Gf Ukraine, середня аудиторія каналу 2006 року становила 6,05%. Обіг компанії минулого року оцінюється в $16 млн. Акціонерами компанії є ЗАТ ММЦ (Київ), компанія "Шачар Ентерпрайзез Інк." (Британські Віргінські острова) і "Інтерньюз Нетуорк" (США). Канал пов'язують із підприємцем Віктором Пінчуком.

Учора телеканал СТБ і кіногрупа Film.UA уклали контракт, відповідно до якого права на показ всіх кінофільмів, випущених кіногрупою цього року, будуть продані каналові СТБ. До пакету кінопродуктів увійшли 26 фільмів тривалістю 90 хвилин із середнім бюджетом $200 тис. Із них 12 проєктів 2006 року (фільми "Бомж", "Повернути віру", "Жіночі сльози", "Там, де живе любов") і 14 прем'єрних фільмів, які ще у стадії виробництва. За словами голови правління каналу СТБ Володимира Бородянського, ці фільми виходитимуть ув етер у прайм-тайм каналу по вихідних. "Зараз у нашому етері йде схожий за форматом фільм "Жіноча інтуїція". Ми розраховуємо, що новий продукт вийде із часткою аудиторії не менш як 10 відсотків", – говорить пан Бородянський. Керуючий Film.UA Group Віктор Мирський зазначає, що торік покази фільмів компанії на каналі "Інтер" досягали частки аудиторії 30%. Експерти оцінюють вартість контракту приблизно в $300 тис.

Компанія Film.UA заснована 2002 року, до 2005 року входила до групи компаній "Інтер". Після виходу із групи її засновниками стали компанії-нерезиденти України, назви яких не розголошуються. 2006 року Film.UA було знято 12 фільмів, які демонструвалися на каналах "Інтер" і "Студія 1+1", а також на російських "Першому каналі" і "П'ятому каналі". Обіг компанії 2006 року становив майже $2 млн.

Учасники ринку не виключають, що контракт каналу з Film.UA завершиться покупкою компанії. "Канали, що входять в умовний медіахолдинг Віктора Пінчука, неодноразово намагалися створити власну продакшн-студію, щоб зменшити витрати на виробництво, – розповів комерційний директор "Української медіа групи" Олег Валуйсков. – Однак потім зрозуміли, що простіше купити одного з наявних гравців". Нинішня угода, на думку пана Валуйскова, також розрахована на довгострокове співробітництво, оскільки, враховуючи кількість фільмів і вартість їх створення, канал зможе окупити інвестиції не раніше, ніж за два-три роки. Утім, пан Бородянський спростував цю інформацію, заявивши, що покупка компанії поки що не обговорюється.

Антон Онуфрієнко, "Коммерсантъ"