PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

«Версія-Консалтинг» просуватиме свою торговельну марку за допомогою "ММЦ СТБ"

Телеканал СТБ

«Версія-Консалтинг» у березні 2007 року продовжила масштабну рекламну кампанію з просування власної торговельної марки. У ролі рекламного носія виступає «Міжнародний Медіа Центр СТБ». «Версія-Консалтинг» є спонсором легендарного науково-фантастичного серіялу «Секретні матеріали» (The X-Files).

Ядро аудиторії, на яку розрахована рекламна кампанія, становлять керівники вищої та середньої ланки, успішні люди середнього й високого статку. Головними завданнями рекламної компанії є: привернути увагу первинної та вторинної цільової аудиторії, сформувати в потенційних замовників довірче ставлення до компанії «Версія-Консалтинг», досягти впізнаваності торговельної марки «Версія-Консалтинг», брендинг. Кінцева мета – збільшення присутності компанії на ІТ-ринку: розширення ринкової частки, збільшення кількості клієнтів.

За матеріалами прес-центру