PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Святковий успіх каналу

Телеканал СТБ

Завдяки спеціальній програмній сітці, за святковий період з 8 по 11 лютого СТБ посів третє місце з-поміж телеканалів України за аудиторією 18+. Частка каналу за цей період становить shr = 7,9%, рейтинґ каналу був зафіксований на позначці rat = 1,46%.
Цими днями канал мав особливу популярність у жіночої аудиторії 25-50 із прибутком, вищим за середній, – індекс лояльності за цією аудиторією становив aff = 123%, що на 8% вище за значення попереднього місяця.