СТБ створить комерційну службу з монетизації телевізійних брендів

Телеканал СТБ

СТБ створить комерційну
службу, яка займатиметься продажем брендових продуктів, присвячених
телешоу каналу. Про це повідомляє прес-служба СТБ.

Найближчим часом у продажі
з’являться спеціалізовані журнали, (наприклад, «Танцюють всі»), низка
продуктів під торговою маркою «Смачно», ваги й тренажери для схуднення,
брендовані під маркою шоу «Зважені та щасливі», кухонний фартух у стилі
кулінарного талант-шоу «Майстер-шеф».

Також передбачається, що сукні, у
яких танцювали учасники проектів «Танці з зірками» і «Танцюють всі»,
підуть з аукціону.

«Після вивчення успішного
світового досвіду монетизації телевізійних брендів, ми вирішили почати
його впровадження на каналі. Це інновація на українському ринку, але ми
вважаємо, що він вже готовий до реалізації проектів брендингу такого
рівня»,
— коментує Володимир
Бородянський, генеральний директор СТБ.

За словами Володимира
Бородянського, створення такого підрозділу планувалося уже давно. У
цьому році разом з компанією The Marker канал уже втілював проект з
монетизації контенту кулінарного інтернет-порталу телеканалу «Смачно» в
друкованому виданні «Секрети».

Комерційна служба розпочне свою
роботу з 12 липня. Її очолить екс-генеральний директор видавництва The
Marker Ірина Андрющенко. Керівництво СТБ передбачає,
що цей напрям через рік повинен скласти 5% прибутку в структурі доходів
телеканалу. Новий підрозділ також буде займатися розробкою нових
інтерактивних сервісів, а також організацією нових видів продажу для
каналу QTV.

«Телеканал на сьогодні володіє
масивом ексклюзивного контенту, володіє сильними брендами і має десятки
мільйонів лояльної аудиторії. Представляючи в Україні більшість
найбільш успішних світових талант-шоу, створивши сильні бренди власного
виробництва, канал готовий перейти на якісно новий етап монетизації,
розширивши створені бренди і створивши нові для журналів і книг, FMCG
продуктів, послуг. Досвід роботи нового працівника і залученої команди
в маркетингу і продажу реклами в пресі та інтернеті, в ритейлі, в
розробці мультимедійних проектів і комунікації дозволить підрозділу
розробити і впровадити нові форми монетизації»,
— говорить генеральний директор СТБ.

Нагадаємо, ТК уже писала, що СТБ
шукає додаткових шляхів отримання прибутку і планує новий комерційний
напрям — з продажу продуктів та послуг каналу, а також оголосив конкурс
на посаду керівника цього напряму.

Довідка:

Ірина Андрющенко, 35 років. На
ринку преси — починаючи з 1995 року. Очолювала департамент маркетингу
газети «Бізнес» і журнал «Наталі» («Бліц-Інформ»), комерційну службу
«МК в Украине», «Деловой столицы», працювала директором видавництва
«Эксперт Украина», першим віце-президентом холдингу «Медиа инвест
групп» («Эксперт», «Экономические известия», «Статус», LQ), директором
компанії The Marker (видання «Точка»), яка займається в тому числі
маркетинговим консультуванням холдингу «Еволюшен Медіа» («Комментарии»,
Weekly, Kyiv Weekly, comments.ua).

Мова
оригіналу